Phishing as a Service & Triage


Phishing is bij ruim 90% van de wereldwijde cyberaanvallen de primaire methode die gebruikt wordt om systemen binnen te dringen. Omdat het gemiddeld 200 dagen duurt voordat een breach ontdekt wordt, is het belangrijk voor bedrijven om te focussen op preventie en response om deze succesvolle aanvalsmethode te neutraliseren.

Uw medewerkers zijn de laatste verdedigingslinie die de phishing aanval kunnen stoppen. Door het inzetten van de Access42 dienst Phishing as a Service, eventueel aangevuld met de Triage dienst, worden zij getraind en geconditioneerd in het herkennen van een cyberaanval, en hoe zij hierop adequaat kunnen reageren. Hierdoor creëert u een menselijke firewall!

De phishing simulator levert hands-on ervaring en training on the job-mogelijkheden om medewerkers snel bewust te maken van de hedendaagse dreigingen die via de e-mail binnenkomen.

 

 

Access42 en Cofense

Access42 is officieel MSSP partner van Cofense en kan alle Cofense-diensten voor zowel MKB als enterprise aanbieden als managed service.

Cofense levert diverse producten ten behoeve van Collective Phishing Defense waarbinnen PhishMe Enterprise en Triage een oplossing zijn.
De intelligentie om actief op threats te kunnen hunten en adequate incident response in te richten wordt vanuit meerdere bronnen verkregen. Hieronder het overzicht welke oplossingen en diensten Cofense hiervoor beschikbaar heeft.


 

 

Phishing as a Service

De oplossingen van Cofense (PhishMe) zijn ontworpen om u te assisteren bij het veiliger maken van uw netwerk door het creëren van awareness bij uw medewerkers. De PhishMe Simulator is met name geschikt voor middelgrote- tot grote organisaties. Deze module bevat o.a. diverse scenario’s waar u uit kunt kiezen, is in meerdere talen beschikbaar en biedt zeer geavanceerde analysemogelijkheden.

Binnen het PhishMe Simulator platform kan een keuze gemaakt worden uit meer dan 300 phishing templates, uitgebreide analysemogelijkheden en de mogelijkheid om uit meerdere talen te kiezen. Daarnaast kunt u gebruikmaken van de PhishMe Reporter – een button waarmee een mogelijke phishing mail eenvoudig en laagdrempelig gemeld kan worden. Deze button kan daarnaast ook als managed service worden aangeboden in onze Triage dienst.


 

 

Behaviour analytics & reporting

PhishMe Simulator geeft werknemers de wapens om phishing bedreigingen te bestrijden door ze in een menselijke firewall te veranderen. De oplossing houdt bij hoe het gaat met de vooruitgang, de verbeteringen en interacties met verschillende phishing scenario's. Naarmate het risico bij de eindgebruiker afneemt, vermindert u het risico van inbreuken als gevolg van phishing aanvallen. De rapportages zullen u ook helpen bij het documenteren en het communiceren van de successen van de phishing scenario’s binnen uw omgeving.

Deep educational content

Van video’s tot infographics tot CBT’s, de PhishMe Simulator geeft toegang tot een van de grootste cybersecurity content libraries. De oplossing biedt ook de mogelijkheid om eenvoudig educatief materiaal te sturen naar eindgebruikers, afhankelijk van de interactie met een phishing simulatie.


 

 

Triage

Cofense Triage is het incident response platform voor phishing. Het phishing analyse platform zorgt ervoor dat security operations en incident response teams threaths kunnen identificeren en remediation advies kunnen geven.

Het platform clustert en prioriteert de resultaten van de gerapporteerde phishing. Dit zorgt ervoor dat er real-time visibility is in email-based attacks tegen de organisatie.

Users die vaak en goed phishing rapporteren, zullen ook als VIP aangemerkt worden waardoor de door de VIP gerapporteerde phishing automatisch een hogere prioriteit krijgt.


 

Managed Service

Access42 biedt de dienst Phishing as a Service, eventueel aangevuld met de Triage dienst, aan als Managed Service.
Wat mag u onder andere van ons verwachten?

  • Eens in de 5 tot 7 weken een Phishing campagne tegen uw medewerkers, afgestemd op uw behoefte;
  • Rapportage met de resultaten van de campagne(s);
  • Triage: analyses van e-mails, detectie e-mail bases attack patronen en threats, remediation;
  • Meer weten? Vul dan het onderstaande formulier in.

 

Ik wil meer weten


     
     

    "55% van de bedrijven binnen het MKB meldt regelmatig het doelwit te zijn van phishing aanvallen."

     
    55%