Klachtenprocedures
Suggesties, misstanden of klachten melden
Onze klanten en opdrachtgevers verdienen hoogwaardige dienstverlening. Aan de kwaliteit van ons werk doen we daarom nooit concessies. Met doortimmerde maatregelen en controles bewaken we onze kwaliteit, integriteit en resultaten.Heeft u suggesties, klachten over onze reguliere dienstverlening of wilt u (vermeende) misstanden melden? Het reguliere proces van melden van klachten en suggesties vindt plaats in het contact tussen de opdrachtgever namens onze klant en de directie van Access42 via het contactformulier op onze website.
Contactformulier
Bij het melden van suggesties en klachten, kunt u het contactformulier op onze site invullen. Vermeld hierin duidelijk dat het om een klacht of suggestie gaat. De volgende gegevens zijn nodig voor een goede en tijdige afhandeling:- Naam melder
- Bedrijf
- Contactgegevens van c.q. gewenste contactvorm bij opvolging van melder (e-mail adres en/of telefoon maar 1 is verplicht)
- Opdracht of issue waarop de klacht betrekking heeft (gebruik bij een klacht terzake een opdracht eventueel het A42-kenmerk, vermeld op de opdrachtbrief)
- Omschrijving van de suggestie, klacht of het issue waarop de melding gericht is
- Naam betrokken Access42 medewerker